Ljubim Muro nisem kriv, ljubil jo bom dokler sem živ.

Mura je digitalizirala poslovanje kluba

Boštjan Kramar (Biroplast Solutions d.o.o.) in Aleš Kegelj (poslovni direktor kluba). Avtorske pravice: nkmura.si Foto: Smiljan Kuhar

NŠ Mura je sporočila, da se je odločila za veliko spremembo poslovanja kluba in popolnoma digitalizirala svoje poslovanje.

Digitalizacijo je izvedlo podjetje Biroplast Solutions d.o.o., ki je v enem sistemu združilo več manjših sistemov, ki jih je klub imel pri različnih ponudnikih. Ideja in glavno vodilo za razvoj novega produkta je bila celovitost in poenotenost poslovanja na enem mestu. Že na začetku leta je bilo vodstvo kluba odločeno, da razširi svojo ponudbo na samem stadionu s klubskim barom in Čarno bejlo bauto.

Glavne točke razvoja so bile podpora poslovanju Gastro ponudbe, kjer so bila zagotovljena fiksna blagajniška mesta in poljubno število dodatnih blagajniških mest ob večjih dogodkih in prireditvah, kjer je frekvenca obiskovalcev velika. Kot drugo je sledila vzpostavitev novega spletnega mesta in izdelava nove spletne trgovine, ki je povezana z maloprodajno klubsko trgovino Čarno bejla bauta in prinaša mnogo novih funkcionalnosti in poprodajne analitike. Prav tako je bil razvit in vzpostavljen ticketing sistem za rezervacije in prodajo vstopnic ter uvedba brezgotovinskega poslovanja na Fazaneriji, ki se bo  uvajala postopoma v povezavi z "loyalty sistemom". Nujno potrebna je bila tudi posodobitev same infrastrukture, mrežne in strežniške opreme, saj je zanesljiva oprema temelj za stabilno in nemoteno poslovanje.

Zasnova projekta je temeljila na vzpostavitvi poslovanja "vse na enem mestu". Vpogled v trenutno stanje zalog, trenutno analitično spremljanje prodaje po različnih subjektih in njihov grafični prikaz, povezava maloprodajne trgovine in spletne trgovine, vzpostavitev CRM sistema, sistema sezonskih vstopnic, ki so hkrati plačilne kartice in kartice zvestobe, je pridobitev tako za gledalce kot organizatorje dogodkov. Možnost napak se zmanjša na minimum oziroma se izniči, v doglednem roku odpade tudi rokovanje z gotovino, poslovanje pa postane uporabniku še bolj prijazno.

Boštjan Kramar, Biroplast Solutions d.o.o.: "Podjeteje Biroplast Solutions d.o.o. se s programskimi rešitvemi na področju blagajniškega poslovanja in podpornega sistema tako v gostinstvu, trgovini in storitveni branži ukvarja že več kot 20 let. Podpora poslovanju in digitalizacija poslovnih procesov, na način kot je izvedeno v klubu NŠ Mura je bil za nas pilotni projekt. Pri tovrstih projektih je izredno pomembno, da je na drugi strani dober sogovornik, ki poda svoje zahteve, želje in na tak način se ustvari podlaga, ki se nadgradi z dobro vsebino. Pri vzpostavitvi nove infrastrukture je sodelovalo tudi  podjetje Trace Solutions in družba Telekom d.d.. Čeprav v preteklosti nismo sodelovali kot skupni izvajalci, mislim, da je tak način sodelovanja kot smo ga vzpostavili v NŠ Mura prav vzorčen primer sodelovanja, komunikacije in izvedbe. Skupno vodilo vseh akterjev je bilo, da zastavimo najoptimalnejšo varianto in jo v zastavljenem roku tudi izvedemo. Vodstvo kluba je imelo na mizi še kar nekaj ponudb in v veliko čast si štejem, da je v našem podjetju prepoznalo potencial in nam zaupalo to zahtevno nalogo".

Aleš Kegelj, poslovni direktor NŠ Mura: "V klubu smo že dalj časa razmišljali o popolni digitalizacija poslovanja kluba. V prvi vrsti nam prehod na lastni sistem omogoča določeno racionalizacijo stroškov, ki smo jih imeli pred tem, obenem pa imamo zdaj na enem mestu več različnih sistemov združenih v enega. Nov sistem nam omogoča tudi spremljanje potrošniških navad naših navijačev in temu primerno bomo lahko tudi prilagajali našo ponudbo. S prehodom na brezgotovinsko poslovanje bomo poenostavili plačevanje na stadionu Fazanerija in zmanjšali vrste pri plačevanju različnih storitev. Na tej točki se opravičujemo navijačem za nekatere nevšečnosti, ki so bile na tekmi z Domžalami in smo jih na samem mestu tudi reševali. Tudi zato vas v začetku sezone prosimo za razumevanje ob morebitnih težavah, ki jih bomo kar najhitreje odpravili in bo vaša izkušnja v prihodnje boljša in uporabniku prijaznejša".

Komentarji (0)

FORUM

Želite debatirati o tem? Prijavite se na forum in izrazite svoje mnenje.

Vstop na forum