Ljubim Muro nisem kriv, ljubil jo bom dokler sem živ.

Projekt "Mi smo Mura" prejel priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo

Kapetan Alen Kozar predstavlja projekt MI SMO MURA! Avtorske pravice: nkmura.si Foto: Aleš Cipot/fotolens.si

Podeljene so bile nagrade in priznanja Sporto, ki jih vsako leto podelijo za dosežke na področju sponzorstva in marketinga v športu. Posebno priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo je dobil projekt NŠ Mura "Mi smo Mura".

SPORTO priznanja so namenjena športnim organizacijam in posameznikom v športnih organizacijah za njihove aktivnosti na področju upravljanja z družbenimi omrežji ter za izvedbo družbeno odgovornih projektov, ki jih je na slovenskem trgu zaznala in izbrala posebna žirija. Žirijo so sestavljali štirje strokovnjaki, ki imajo vpogled v slovenski športno-marketinški trg, in sicer: Luka Maselj (vodja marketinga B2C | Continental Adria), Jure Doler (lastnik in direktor | Engagency), Uroš Svenšek (digitalni strateg | Agencija 101) in Marko Cirman (novinar | Radio Val 202).

MI SMO MURA - prodali več kot 10.000 vstopnic za tekmo brez gledalcev

Med prvim valom epidemije koronavirusa, ko so prvič v novejši zgodovini stadioni samevali, je NŠ Mura organizirala projekt "Mi smo Mura", s katerim je pred tekmovalnim vrhuncem sezone - polfinalom in finalom Pokala Slovenije - aktivirala zvesto navijaško bazo. Vzpostavljenih je bilo 56 prodajnih točk v lokalih po vsem Pomurju, v katerih so navijači lahko kupili posebne spominske zbirateljske vstopnice z motivi in podpisi vseh igralcev, članov strokovnega osebja ter navijaške skupine Black Gringos.

Namesto na stadionu, kot običajno, so navijači po takrat veljavnih omejitvah spremljali tekme Mure v lokalih in tam izkazovali strastno pripadnost klubu. Čeprav je v sezoni 2019/2020 v povprečju domače tekme Mure na Fazaneriji spremljalo 3.000 ljudi, je bilo za prvo tekmo brez gledalcev na Fazaneriji z ekipo NK Tabor Sežana, 13. junija 2020, prodanih več kot 10.000 vstopnic. Tekma brez prisotnosti gledalcev se je tako v zgodovino vpisala kot tekma Mure, za katero je bilo prodanih največ vstopnic v vsej zgodovini kluba.

Projekt je mobiliziral navijaško skupnost in jih spodbudil k varnemu združevanju v lokalih po vsej regiji, ki so se znašli v neugodni situaciji zaradi epidemije koronavirusa. Lokali, v katerih so se navijači zbirali, predstavljajo okolje, ki je zelo pomembno za grajenje navijaške skupnosti. S projektom "Mi smo Mura" je NŠ Mura vzpodbudila navijaško pripadnost, kar je zelo pozitivno vplivalo na odgovor po epidemiji koronavirusa v lokalnem okolju z vidika družbene odgovornosti.

Matic Maruško drži v rokah karte za tekmo brez gledalcev. Avtorske pravice: nkmura.si Foto: Aleš Cipot/fotolens.si

Nagrada za najboljšo družbeno odgovorno akcijo leta 2020 je romala v murine roke. Avtorske pravice: nkmura.si

Komentarji (0)

FORUM

Želite debatirati o tem? Prijavite se na forum in izrazite svoje mnenje.

Vstop na forum